Visit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On Google PlusVisit Us On LinkedinVisit Us On Youtube
SK Prague United

CrossFit Challenge

Přidej se k nám a střihni si 30 denní výzvu!

Chybí ti motivace ke každodennímu cvičení? Prague United má právě pro tebe plán, jak začít. Cvič s námi každý den pár jednoduchých cviků a vybuduj si postupně základ k dalšímu tréniku, lepším výkonům i kondici.

Každý den budeš cvičit tři snadné cviky a zapíšeš je do společné tabulky, kde uvidíš i postup ostatních. Čím déle vydržíš, tím méně se ti bude chtít přerušit pravidelnou řadu! Každý den cvičení nezabere víc než deset minut i s následným protažením. A samozřejmě je dobré se vzájemně hecovat a podporovat.

V rozpisu uvádíme minimální počet cviků, s kterými se bude začínat, kdo se cítí na víc, klidně si přidejte. A začátečníci se nemusí bát, rozpis je sestaven tak, aby ho mohli při pravidelném cvičení dokončit i oni.

Pro usnadnění a tvojí kontrolu v brzké době přiložíme i videa jednotlivých cviků, kde nejen vysvětlujeme jejich správné provedení, ale upozorňujeme i na možné chyby.

Rozpis cviků SEZNAM PŘIHLÁŠENÝCH ZDE

1. týden
Alespoň 5 kliků + 1 navíc každý den
Alespoň 15 sed-lehů + 1 navíc každý den
Alespoň 20 dřepů + 1 navíc každý den

2. týden
Alespoň 11 kliků
Alespoň 21 sed-lehů + 1 navíc každý den
Alespoň 26 dřepů
Alespoň 20 výpadů mounting running

3. týden
Alespoň 11 kliků + 1 navíc každý den
Alespoň 28 sed-lehů
Alespoň 26 dřepů + 1 navíc každý den
Alespoň 20 výpadů mountain running + 2 navíc každý den
Alespoň 10 hmitů hrudní hyperextenze + 1 navíc každý den

4. týden
Alespoň 17 kliků
Alespoň 28 sed-lehů + 1 navíc každý den
Alespoň 33 dřepů
Alespoň 38 výpadů mountain running
Alespoň 16 hmitů hrudní hyperextenze

Přihlaš se do 28. března 2014, začínáme 1. dubna! Tak půjdeš do toho s námi? Přihlaš se k téhle výzvě na filip.svoboda@pragueunited.cz!